核突清潔工用水樽洗弟弟 無辜OL媽媽飲水慘中性病

核突清潔工用水樽洗弟弟 無辜OL媽媽飲水慘中性病

今日睇到一單既變態又離奇嘅新聞,指有位54歲嘅美國德州女子無端端染上性病,於是開始懷疑辦公室就係源頭,所以就安裝咗隱藏式針孔相機監視,點知竟然錄到超嘔心嘅畫面,終於揭發到自己感染性病嘅真相。

其實呢位54歲女子係已婚媽媽,育有2名囡囡,亦係1名OL (辦公室女職員)。佢係8月嘅時候,已經發覺公司嘅員工飲水機有難聞怪味,就開始自己帶支裝水飲,點知到9月都飲到有陣怪尿味,於是安裝咗隱藏式針孔相機去監視同搵岀真相。

估唔到!原來係50歲嘅清潔工Lucio Diaz搞鬼,居然將陽具塞入OL媽媽嘅水樽,錄影片段顯示佢好似係到沖洗佢嘅陰莖。呢位OL發現事實源頭後覺得嘔心之餘,知道清潔工本身係性病患者,經檢查後亦證實染上性病,令佢留低一輩子嘅陰影。

依家呢名清潔工因為涉嫌「猥褻」同「以致命武器作出嚴重傷害」被捕。調查人員指可能唔止1個人受到感染而佢將會有更多嘅指控,悲慘嘅OL媽媽話「我希望佢對我所做嘅一切都要付出代價,然後被驅逐出境」。

世上沒有最離奇嘅事 只有更離奇嘅事 相信呢宗係無辜中招(中性病)嘅例子,但點都好,有懷疑一定要睇醫生,或者做檢查,做好準備,唔使令性病跟你一世。

一旦發現可疑病徵,應盡快咨詢醫生,及早診斷治療,不然覆水難收。

如何確知自己是否染有性病?

若你懷疑自己染有性病,你應接受醫生的檢查。要確定是否感染性病,唯一方法是檢查咨詢有實戰臨床經驗的醫生。此外,曾與你有性接觸的人士亦應一起接受檢查。

什麼是性病 (性傳染病)?

更多有關性傳染病檢查咨詢及評估:預約諮詢

性病檢查計劃HK$300-$2,350:預約諮詢

性傳染病檢查咨詢及評估檢查詳情:

http://www.mhsclinic.com.hk/our-services/std-check-up/std-checkup-plans/

參考資料:hk01.com/article

 

發佈留言

發佈留言必須填寫的電子郵件地址不會公開。 必填欄位標示為 *